Rozmaitości i ciekawostki

Tworzysz stronę WWW dla własnej firmy? Skorzystaj z trendów na 2022 i 2023 rok

Konieczność posiadania własnej strony internetowej to coś, przed czym nie ucieknie żadna marka. Zwłaszcza na najbardziej konkurencyjnych rynkach. Jeżeli prowadzisz przedsiębiorstwo i stawiasz na nogi nową witrynę, skorzystaj z kilku niezwykle praktycznych trendów branżowych. Co prawda obowiązują one już w 2022 roku, natomiast ich duży potencjał sprawia, że śmiało można nazwać je ponadczasowymi. O czym mowa? Dowiesz się tego czytając nasz artykuł!

Urządzenia mobilne nadal królują. Nie możesz pozostać wobec tego obojętnym

O rosnącej popularności wyszukiwań z poziomu urządzeń mobilnych po raz pierwszy usłyszeliśmy w 2019 roku. Trzy lata później nikt już nie ma wątpliwości – zdecydowana większość internautów korzysta na co dzień ze smartfonów oraz tabletów, spychając na drugi plan komputery stacjonarne czy notebooki. Jako przedsiębiorca musisz na to reagować. Samo doskonałe wyświetlanie portalu na desktopach nie wystarczy. Aby móc realnie pokonać konkurencję z miasta Kraków czy nawet z pozostałych miejscowości, zadbaj też prawidłowe prezentowanie treści na mniejszych ekranach.

Wyposażenie firmowej strony internetowej w responsywny odpowiednik to doskonale znany trend, który funkcjonuje w branży już od kilku lat. Co więcej, niewiele wskazuje na to, żeby w przyszłości uległo to zmianie. Przeciwnie. Korzystanie z wersji dostosowanej do wyświetlania na smartfonie lub tablecie będzie jeszcze istotniejsze. Wszystko ze względu na upodobania użytkowników sieci. Coraz częściej korzystają oni bowiem z urządzeń mobilnych, kosztem komputerów i laptopów.”

Źródło: https://afterweb.pl/projektowanie-i-tworzenie-stron-www/krakow/

Wygrywają najszybsi. O prędkości pełnego załadowania strony słów kilka

Znasz to uczucie, kiedy uruchamiasz stronę internetową na komputerze, smartfonie lub tablecie i pomimo dobrego połączenia z siecią czekasz kolejne sekundy na pełne załadowanie zawartości? To aspekt, który równie mocno denerwuje potencjalnych Klientów. Zbyt długi czas oczekiwania będzie równoznaczny z zamknięciem witryny i szukaniem szczęścia u konkurencji. Tworząc stronę WWW zwróć uwagę na jej poprawną optymalizację pod kątem ilości oraz rozmiaru grafik, uruchomionych wtyczek bądź nawet odpowiadających skryptów. Istotny okazuje się także wiek domeny lub rodzaj serwera, na którym zaprojektowano wirtualną wizytówkę przedsiębiorstwa.

Marketingowa trójca projektowania stron WWW. Zwróć uwagę na SEO, UX i design

Obecność responsywnego odpowiednika portalu należy do dziedziny SEO. Szybkość ładowania się poszczególnych podstron – UX. Niezwykle istotny w nowoczesnym tworzeniu portali firmowych jest również design. Wirtualna wizytówka powinna przecież na starcie przyciągnąć wzrok Klienta. Straszenie zostaw dla swojej konkurencji. Doświadczone agencje marketingu doskonale zdają sobie sprawę z konieczności połączenia SEO, User Experience oraz designu. W ofercie AFTERWEB już w podstawowym pakiecie, zawierającym absolutnie wszystkie wyżej wymienione elementy, masz do wyboru aż pięć koncepcji graficznych. To z pewnością ułatwi dopasowanie wyglądu portalu do logo bądź komunikatów marketingowych przedsiębiorstwa. Spójność przekazu to podstawa!

Materiał zewnętrzny

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x