r e k l a m a
Wiadomości

13-latka została odnaleziona przez Policję

13-letnia mieszkanka Jasła została dziś odnaleziona przez jasielską Policję. Jest cała i zdrowa.

Dziewczyna zaginęła wczoraj, 14 września. Około godz. 7 wyszła z domu z zamiarem udania się do gimnazjum. Do szkoły nie dotarła i nie powróciła do miejsca zamieszkania, jak też nie nawiązała kontaktu z rodziną. Rodzina postanowiła zgłosić ten fakt na Policję.

W dniu dzisiejszym, w godzinach popołudniowych funkcjonariusze jasielskiej Policji znaleźli dziewczynę na terenie miasta.


Jaslonet.pl

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

21
Dodaj komentarz

avatar
21 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
oso;]SmutnalolekDo ...... Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
blue
Gość
blue

a gdzie była? dlaczego o tym nie napisaliście?????????????

******
Gość
******

Jak sie nie umiecie wypowiadać to nie piszcie bzudr 😀

xxx
Gość
xxx

zadne bzdury . Sama ja odprowadzałam do domu bo była po %%

dave
Gość
dave

to wszystko wina kaczynskiego 😆

niewyjątkowy przypadek
Gość
niewyjątkowy przypadek

Mieszkając na ul.3-go Maja,W.Pola,można doświadczyć rozwydrzenie podekscytowanej wąskiej grupy dzieci wracającej o godz.2-3 -ciej z dyskotek.
Ile trzeba mieć nienawiści do całego świata,ażeby drzeć ryja,przewracać chodnikowe gazony z kwiatami na jezdnie,niszczyć samochody.Opiekunowie to tolerują,ba nawet bronią.Po jkimś czasie larum,płacz,rozpacz.

...
Gość
...

dobra zamknijcie sie :/ taaak tlumaczcie pajaca 13letniego ze ma trudna sytuacje i wogole 😐 jej trudna sytuacja to chyba jest w pustej glowie ktora mysli ze takim czyms mozna wszystko zalatwic :/ lol: co masz na mysli znasz jej sytuacje ? zwierzala Ci sie czy co? a moze mama jej nie dala na bluze z housa albo na picie zeby zaje… sie do trupa w sobotni wieczor?… pajacujecie ! bronicie jakiegos gowniarza ktorego szukali za nasze pienaidze podatnikow, ja sie pytam czemu dawniej nie dzialy sie takie rzeczy tylko teraz? aaa to dalaatego ze gowniarze moga wszystko !

Do ...
Gość
Do ...

Święte słowa

lolek
Gość
lolek

Patologia

Smutna
Gość
Smutna

Biedna bo trudna sytuacja życiowa, biedna bo tata jest jaki jest, biedna bo… a parę dni temu ta 13-latka przewracała sie pijana na ulicy Mickiewicza prowadzona przez taką samą koleżankę .Boże 13 LAT !!!!!!!!!!!!!!!nóż się otwiera w kieszeni, przecież to powinno jeszcze skakać w gumę lub skakankę :no:

Brzeczyslaw
Gość
Brzeczyslaw

amanda..co to za imie????

xxx
Gość
xxx

owszem amanda ma trudną sytuacje ale przeciez nie musiała uciekac no nie ? A na %% mozliwe mogła puśc bo kiedys przyszla do domu pijana i dostała niezłą zrype od babci .

yy .. ?
Gość
yy .. ?

znam amande , nie wiedziałam ze mogła do czegoś takiego doprowadzic napewno była na %% ona juz taka jest .

,,
Gość
,,

i?

Ciekliniak
Gość
Ciekliniak

PEwnie była na % i sie szlajała jak włuki z osobnicy po cieklinie xD

xx
Gość
xx

gdzie była

aaa
Gość
aaa

włóczyła się… nono …

fajnie,że się dziewucha odnala
Gość
fajnie,że się dziewucha odnala

Ogromny nakład sił i środków ale i zupełna niemoclub brak kontroli rodziców,a może po drodze ktoś lub coś zostało zgubione.Oby to był pierwszy i ostatni przypadek dla tego dziecka i nie weszło to w nawyk.Raz zrobiono wokół mnie wiele,czemu nie można powtórzyć?

...
Gość
...

…dzisiejsza mlodziez ! :/ tak walsnie tak! to nie jest normalna mlodziez :/ mysla ze sa BOGAMI wszystkimi i moga wszystko, co ta gowniara chciala tym pokazac? chyba pokazala jak jest pusta, taki … bym jej spuscil zeby sie nauczyla!

lol
Gość
lol

lol mi was wszystkich. nie znacie jej histori to sie nie wypowiadajcie. ja ją znam od conajmniej 3 lat i wiem jaka ma trudna sytuacje

xxx
Gość
xxx

taa.. oczywiscie ze byla palic i wgl. ja ja znam, chodzilam z nia do podstawowki i sie nie dziwie…

oso;]
Gość
oso;]

haha a cieklin niby się nie szlaja

Close
X