r e k l a m a
Wiadomości

ERA NIE-NIE!

Jeżeli masz kłopoty z operatorem telefonów komórkowych, to go zmień.

Co ma zrobić posiadacz telefonu komórkowego, z którego nie można się nigdzie dodzwonić? Pan Marian T., nasz Czytelnik z Jasła, przez wiele dni interweniował w sklepie w Jaśle, jeździł też do salonu firmowego w Rzeszowie i nic. Wysłał pismo z reklamacją i też bez skutku. Redakcja Super Nowości także interweniowała w Erze w sprawie tego Czytelnika i Era milczy. Milczy też telefon pana Mariana…

Tak Marian T. opisuje swoją historię w liście do Ery: „22 grudnia 2008 r. przeszedłem z systemu TAK-TAK na TAK-TAK FON. Od 29 grudnia zostały zablokowane wszystkie rozmowy wychodzące oraz SMS-y. Poszedłem do dealera Ery. Pan, który mnie obsłużył, zadzwonił do Biura Obsługi Użytkownika. Nie znaleziono jednak żadnej wady systemu.

Skierowano mnie do sklepu Ery na sprawdzenie karty SIM. Karta wydawała się w porządku, ale nie było innej możliwości, jak ją zmienić. W tym celu wysłano mnie do Salonu Ery w Rzeszowie.

30 grudnia pojechałem do Rzeszowa. Usłyszałem, że karta ma jakieś błędy i można ją naprawić. Po wyjściu z salonu uruchomiłem telefon, ale problem nie zniknął. Wróciłem i wydano mi drugą kartę SIM. Uruchomiłem telefon jednak problem został. Pouczono mnie, że potrzeba paru godzin, aby telefon znów pracował jak należy.

Po 10 godzinach dalej nie mogłem wykonywać połączeń. Znów zadzwoniłem do Biura Obsługi Użytkownika, ale znowu nie widziano żadnego problemu z systemem. Następnego dnia kolejny raz poszedłem do dealera w Jaśle. Zadzwonił o BOU i ten przekazał mój problem do działu technicznego. Ze względu na okres noworoczny, poproszono mnie o cierpliwość.

3.01.2009 roku o godzinie 08.02:42 otrzymałem wiadomość SMS z nr 0530:

Sieć Era. Przepraszam, ale zgłoszony problem techniczny jest nadal nierozwiązany. Skontaktujemy się niezwłocznie po rozwiązaniu problemu.”

Milczenie Ery

Po pięciu dniach pan Marian napisał do Ery list, którego fragmenty przytoczyliśmy powyżej. Potem kopię listu przesłał do naszej redakcji. Przekazaliśmy jego e-maila do biura prasowego Ery z prośbą o szybkie rozwiązanie problemu.

W czwartek, 15 stycznia, ponownie skontaktowaliśmy się w tej sprawie z biurem prasowym Ery. – Czekamy na odpowiedź z działu reklamacji – usłyszeliśmy. Numer telefonu pana Mariana jest wyłączony…

Era już nie

Z tak niesolidnym dostawcą usług telefonicznych nie warto współpracować. Radzimy więc panu Marianowi zmienić operatora. Można przy tym zachować dotychczasowy numer telefonu.

Źródło: Super nowości, Krzysztof Rokosz

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

9
Dodaj komentarz

avatar
9 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
marawarmirErwinSorek Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
zadowolony:)
Gość
zadowolony:)

ja mam telefon od 10 lat w erze na abonament i jestem bardzo zadowolony – to najlepszy operator. wszystkie sprawy załatwiam w sklepie w jasle i jestem bardzo miło obsługiwany, dbają tam o klienta i zawsze chętnie pomogą:) facet musiał mieć pecha.

niezadowolona
Gość
niezadowolona

ja też mam w erze y tak-taku i już jestem w trakcie wybieranie nowego operatora bo "ONI" już mnie doprowadzają do szału!!!

Zgnita pomarańcza
Gość
Zgnita pomarańcza

Ja mam telefon w Orange. Co chwile mnie rozłącza, albo sieć jest przeciążona, albo nie mogę się dodzwonić do znajomych – który na pewno telefon mają włączony, mówi że abonent ma wyłączony tel. lub jest poza zasięgiem.
Czekam tylko na dojechanie z końcem umowy do kwietnia i pa pa Orange.
Byłem z tym problemem w salonie, w Jaśle w rynku, pan mi powiedział, że nie to niemożliwe – on też ma w Orange i nigdy podobna sytuacja mu się nie przytrafiła.
Widać mam pecha – podobnie jak moi pechowi znajomi posiadający telefony w Orange ;p

dr_arash
Gość
dr_arash

Nie zamieniłabym ERY na zadnego innego operatora. Jestem abonentem tej sieci i uważam, że nic lepszego, nie mogło mi się przytrafic.Zero kłopotów z operatorem, i nawet jeżeli zdarza mi się, nie zapłacić rachunku w terminie to nikt mnie nie straszy wyłączeniem telefonu.

Sorek
Gość
Sorek

kazda siec priorytetowo traktuje firmy i abonamenty, karta jest na koncu…

Erwin
Gość
Erwin

A ja mam TakTaka już około 10lat ,w tamtym roku przeszedłem na taktak FON.wybrałem nowy telefon za 1zł i cały czas zero problemów,jestem bardzo zadowolony. Tylko rozmowy do innych sieci mogłyby być tansze,no ale niestety tak jest we wszystkich sieciach

mir
Gość
mir

j osobiście reklamowałem totalny brak zasięgu telefonu tłumaczeniem ery jest to że przybywa abonentów ,a tym samym maleje zasięg nadajników.Odpowiedzią na zgłaszany problem było wyjaśnienie biura technicznego to że nie przewidują rozbudowy istniejącej sieci przekażników!!!!

awar
Gość
awar

Pan Marian niestety nie może zmienić operatora bo ma podpisaną umowę na 2 lub 3 lata na utrzymywanie ważności konta. (Ja Jestem w tak taku już 7 lat i nie miałem na szczęście żadnych problemów)

mar
Gość
mar

odalem swoj telefon do naprawy gwarancyjnej w punkcie orange w bloniu nie moge go odebrac zpunktu od dwoch tygodni bo telefon wrocl z naprawy bez ladowarki a pan w orange na wszystkie pytania odpowiada nie wiem to jest nie powazna firma albo ma takich pracownikow

Close
X