r e k l a m a
Sklep odzieżowy Kama Jedlicze
Wiadomości

Pokaz Mody Dziecięcej

W niedzielne popołudnie, 30 listopada o godzinie 16:40 w centrum handlowym Galeria Jasło odbył się pokaz mody dziecięcej i młodzieżowej.

Przechadzające się po wybiegu dzieci i młodzież z Młodzieżowego Domu Kultury w Jaśle zaprezentowały odzież z kolekcji jesienno-ziomowej.

Jasielskie dzieci biorące udział w pokazie zostały przygotowane przez Monikę Kubas-Gozdecką z MDK Jasło. Dla wielu z tych młodych ludzi było to z pewnością małe spełnienie marzeń, by poczuć się jak gwiazda.

Relacja wideo






Jaslonet.pl

[FOTORELACJA – fot. Dziura Łukasz]

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Subscribe
Powiadom o
guest
9 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
JA
JA
2021 lat temu

Hmmm… a Danzel nie przyjechał? Jestem w szoku – osoba która przygotowywała ten „pokaz mody” nie ma o tym zielonego pojęcia. Dziewczyny poruszały się bez żadnego wdzięku, z niewiarygodną dumą na twarzach, co nie koniecznie jest fajne…
PS a ruchome schody dalej wiozą ludzi tylko na górę:)

obserwator
obserwator
2021 lat temu

koego czy też może koleżanko, Ty mówisz o wdzięku u dzieci oj oj,zastanów się lepiej nad tym co wypisujesz na forum, zanim jeszcze coś bez sensu stworzysz

<lol> <lol>
<lol> <lol>
2021 lat temu

Ale która ^^ :>?

obywatel
obywatel
2021 lat temu

Może przechodzi przez Ciebie zazdrość?? Takie małe krupcie koncentrują się nad czymś innym,a nie akurat nad wdziękiem. Widziałam już nie raz przygotowanie dzieci przez tą młodą i bardzo ambitną osobę i nie mam jej nic do zarzucenia. Mówisz jeszcze kolego, że zauważyłeś dumę na twarzach, moim zdaniem to nie duma a powaga. Dla niektórych,a na pewno dla tych małych dzieciaczków było to naprawdę wielkie wydarzenie.

Ona
Ona
2021 lat temu

nie rozumiem dlaczego "te modelki" chodzą po 10 razy w tych samych ubraniach..jak to moze przyciągnąc klientów??

dzem
dzem
2021 lat temu

no tu na forum to sie tego raczej nie dowiesz,rusz mózgiem no ciekawe dlaczego..???

:)
:)
2021 lat temu

hahahhahahaha K. hahahhahaha!!!

mysza:)
mysza:)
2021 lat temu

:)bo firmy nie daja ubrań jak wiekszość miała metki :):)

Ela
Ela
2021 lat temu

Bardzo fajny pokaz,troszke za szybko dzieciaki chodzily ale podobalo mi sie szczegulnie ze uczestniczyl w nim moj kochany braciszek Kamilku supperr!!:p:yes::)

9
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Close
X