Jasło w konkursie Zumi. 200 tysięcy zł na reklamę. Głosuj!
Ruszyła trzecia edycja „Turnieju Miast Zumi 2015″, w którym udział mogą wziąć internauci poprzez oddawanie głosów na swoje miasta. W plebiscycie znalazło się 335 miast powiatowych.
Swój głos można oddać po tym linkiem.
Każde miasto może zbierać głosy i walczyć w turnieju do 25 listopada br. Aby oddać głos na swoje miasto trzeba podać w formularzu adres email oraz kliknąć w link weryfikacyjny przesłany na wskazanego maila. Maile są tylko potrzebne do weryfikacji i nie będą używane do innych celów zgodnie z regulaminem umieszczonym na stronie.
Swój głos można oddać po tym linkiem.
Plebiscyt jest szansą na zaprezentowanie swojego miasta w ogólnopolskich mediach, a mieszkańcy – poprzez głosowanie – na zademonstrowanie dumy i przywiązania do swojej miejscowości. Trzy miasta, które zajmą najwyższe miejsca w rankingu otrzymają 99% rabatu na kampanie promocyjne kolejno: I miejsce – 200 tys. zł, II miejsce 100 tys. zł, a III miejsce 50 tys. zł. Reklamy pojawią się w serwisach Onet i Zumi.Uczestnicy mogą zagłosować na jedno spośród 335 miast powiatowych. Liczba głosów jest przeliczana proporcjonalnie do liczby mieszkańców i to ona decyduje o pozycji w rankingu.
Internauci po oddaniu głosu na miasto, które wspierają w turnieju, będą mogli dodatkowo wziąć udział w krótkiej sondzie i pomóc wybrać miasta, które szczególnie wyróżniają się i zasługują na miano miasta: Aktywnego Biznesowo, Ekologicznego, Przyjaznego Turystom oraz Bezpiecznego.
Po podsumowaniu głosów kapituła nagrodzi zwycięskie miasta w każdej z tych kategorii 99% rabatem na działania reklamowe o wartości 5 tys. zł oraz przyzna im certyfikaty w zwycięskiej kategorii.
Jaslonet.pl, zumi.pl