r e k l a m a
PolitykaWiadomości

Mieszkańcy na to czekali. Kurowska i Czernecki zgodzili się na debatę

Długo oczekiwana debata pomiędzy kandydatami na burmistrza Jasła odbędzie się. Maria Kurowska (PiS) i Andrzej Czernecki (KWW Jaślanie) przyjęli zaproszenie Jasielskiego Stowarzyszenia Przedsiębiorców.

Maria Kurowska, Andrzej Czernecki (fot. W. Żebracki, Jaslonet.pl)
Głównym tematem debaty ma być oferta wsparcia przez kandydatów dla jasielskich przedsiębiorców.
Nie udało się przed pierwsza turą
Przed pierwszą turą wyborów samorządowych nie doszła do skutku żadna propozycja debaty kandydatów na burmistrza.
Maria Kurowska nie udzieliła odpowiedzi w sprawie debaty publicznej, utrzymując, że nie otrzymała żadnego zaproszenia, mimo że to przez dwa tygodnie krążyło po Urzędzie Miasta. Odmówiła też debaty telewizyjnej tłumacząc, że pozostali kandydaci będą ją bezpardonowo atakować.
Po odmowie Kurowskiej z debaty telewizyjnej zrezygnował również Andrzej Czernecki. Pełnomocnik wyborczy KWW Jaślanie Krzysztof Czeluśniak tłumaczył później, że decyzja podyktowana była napiętym kalendarzem spotkań z wyborcami.
Starcie przed kamerami?
Do spotkania obu kandydatów na burmistrza ma dojść w przyszłą środę. Nieoficjalnie wiadomo, że Maria Kurowska weźmie w niej udział. Podobnie Andrzej Czernecki, który we wtorek w rozmowie z portalem Jaslonet.pl zapewnił, że liczy na takie spotkanie z urzędującym burmistrzem.
Nie wiadomo jeszcze, czy debata transmitowana będzie na żywo w jasielskiej „kablówce”. Debata ma mieć formę konferencji prasowej i ma być otwarta tylko dla dziennikarzy.
Debata odbędzie się w środę o godzinie 14:00 w sali narad Poszukiwań Nafty i Gazu w Jaśle.
kk
Jaslonet.pl

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Subscribe
Powiadom o
guest
49 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
jenkins
jenkins
2025 lat temu

A może o tym podyskutujmy zamiast psioczyć na PiS.
Rządowy program rozwoju „Polska 2030”, polegający na pompowaniu państwowych pieniędzy na rozwój najbogatszych regionów Polski, skutkuje znacznym przyspieszeniem tempa wyludniania się jej biedniejszych wschodnich województw. Prognozy GUS alarmują: jeśli niekorzystne zjawisko się utrzyma, do roku 2035 ubędzie aż około 10 procent mieszkańców województwa podkarpackiego.
Czy to nie jest przyczyna biedy w Jaśle?
Gdybyśmy nawet wszyscy zapisali się do PO to tylko tyle się zmieni że trochę pieniędzy odbiorą Krosnu i dadzą Jasłu.
Chcecie pracować na Warszawkę? Macie honor?

Adam
Adam
2025 lat temu

Jenkins ma rację!!! Głosowanie na PO,na jego wazeliniarzy to upadek Jasła…Powiat już anektowany,Ratujmy miasto pod wodzą p. Kurowskiej.
Każdy głos oddany na Czarneckiego to głos zgody na dewastację dorobku pokoleń Jaślan(likwidacja kolejnych strategicznych zakładów pracy powiązany z bezrobociem w imię prywatyzacji)),to włączenie się do frontu robienia na siłę z Polaków europejczyków n-tej kategorii itd.Ludzie zacznijcie myśleć dla siebie,a nie jak wam każą.Głosujcie za Jasłem wolnym od koalicji migrantów politycznych,kolekcjonerów zaszczytów i waszych pieniędzy z podatków..Głosujcie za przyszłością Jasła i jego niezależności.Pani Kurowska to gwarantuje z całą pewnością.Ludzie których sztandarową postacią jest p. Czeluśniak, kolega p. Czarneckiego-niekoniecznie!!!

olek
olek
2025 lat temu

do Adam – popieram w 100% , oddam głos na Panią Kurowską, to osoba kompetentna na stanowisko Burmistrza !.

pis2
pis2
2025 lat temu

do Adam: „Głosujcie za przyszłością Jasła i jego niezależności.Pani Kurowska to gwarantuje z całą pewnością” – faktycznie niezależna jak Mongolia – nic od niej nie zależy.

Do Adama
Do Adama
2025 lat temu

PRÓŻNO REPLIKI SIĘ SPODZIEWASZ
nie dam ci prztyczka ani klapsa
Nie powiem nawet pies cię j..ał
Bo to mezalians byłby dla PSA
Z jednym się zgadzam ale odwrotnie że każdy Każdy głos oddany na Panią Kurowską to głos zgody na dewastację dorobku pokoleń Jaślan. Sam uśmiech i nożyczki i nic nierobienie nie wystarczy żeby być Burmistrzem.

wpisdu
wpisdu
2025 lat temu

odstaw lekarstwa, lekarz cie oszukuje!!! z jednego kompa pisać sam do siebie to rozdwojenie jazni i efekt wazeliniarstwa

wPiSdu
wPiSdu
2025 lat temu

co się pode mnie podszywasz???

Jaro
Jaro
2025 lat temu

To w końcu co to ma być – debata czy konferencja prasowa? Debata to dyskusja o sformalizowanej formie, wymiana poglądów na dany temat, najczęściej w większym gronie osób, np. na zebraniu, posiedzeniu, zgromadzeniu. Natomiast konferencja prasowa może ograniczyć się do wydania z góry przygotowanych oświadczeń przez osoby w niej uczestniczące dla dziennikarzy i ewentualnie odpowiedzi na zadawane przez wymienionych pytańia. Może być manipulowana i uboga pod względem merytorycznym. Uważam, że jest to strata czasu. No ale cóż później hucznie się ogłosi, że odbyła się niby debata. Uważam, że naszej kochnej Pani Burmistrz wszelka debata czy konferencj prasowa jest niepotrzebna. Jest… Czytaj więcej »

mieszkaniec Jasła
mieszkaniec Jasła
2025 lat temu

Dlaczego debata ma być otwarta tylko dla dziennikarzy. To my mieszkańcy mamy wybrać więc ta debata powinna być dla nas. A po co mamy ten JDK tam zrobić debatę będzie więcej miejsca. Tylko Pani Burmistrz boi się tej konfrontacji przy dużej publiczności.
Królowej Jasła dziękujemy.

obiektywna
obiektywna
2025 lat temu

Zgadzam się z wypowiedzią Adama. Pani M.Kurowska jest właściwą osobą na stanowisko burmistrza naszego miasta.

ciech
ciech
2025 lat temu

Jenkins, zamknij się wreszcie i przestań bredzić dyrdymały. To nie państwo pompuje pieniądze w najbogatsze regiony Polski, tylko pieniądze zapracowane w najbogatszych regionach są pompowane w ściemę wschodnią. W dawnę NRD wpompowano sumy o jakich nam się nie śniło a i tak liczba ludności wschodnich landów spadla o 2 mln. Pompowane jak to nazywasz pieniądze w najbogatsze regiony to są pieniądze prywatnych inwestorów, którzy tam je lokują bo widocznie mają ku temu powody. Ciekawe, jak sobie wyobrażasz zmuszanie ich by budowali fabryki tutaj a nie np. pod Wroclawiem czy Poznaniem, skąd jest znacznie bliżej do rynków zbytu i kooperantów w… Czytaj więcej »

daleki
daleki
2025 lat temu

Jankis. Fajnie, fajnie, ale pomyliłeś pojęcia. Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz w którym kościele. Owszem tzw, janosikowe płacą ale duże miasta i regiony na zacofane cywilizacyjnie rejony rządzone przez PiS. Jeśli wywalczą zniesienie tej „daniny” takie miasteczka jak Jasło odczują to boleśnie.

.
.
2025 lat temu

„Naszej kochanej Pani Burmistrz wszelka debata nie jest potrzebna…” „Jest to jedyna osoba posiadająca legitymację…”
Bez komentarza. Nic dodać, nic ująć.
Tylko, Jaro, czy według Ciebie na prawdę Jan Paweł II zalecał donosicielstwo, kolesiostwo i nepotyzm ? Dla normalnego człowieka łączenie w jakikolwiek sposób czteroletniej „pracy” p. Kurowskiej z Jego imieniem to po prostu bluźnierstwo.
Podsumowanie : Lepszy mimo wszystko zakamieniały wróg, niż usłużny idiota.

xc
xc
2025 lat temu

Daleki myślałeś o Czeluśniaku ??? Też się zgadzam !!!!

zocha
zocha
2025 lat temu

Jaro , Ty chyba nie wiesz co piszesz. Taki państwa kolesiów , jak za rządów tej kobiety z Dąbrówki to jeszcze nie było. Nie liczy się nikt i nic oprócz jej stołka i grupy ludzi z PiS-u. Ta partia upada i Kurowska nie jest w stanie nic załatwić dla miasta. A za 4 lata, przy jej rządach będzie tu taki ciemnogród , obsadzony kwiatami, że nikt do Jasła nie będzie przyjeżdżał. I to będzie nasz dramat.
GŁOSUJCIE TYLKO NA CZERNECKIEGO !

S-S
S-S
2025 lat temu

Jeżeli Kurowska w ciągu ostatnich czterech lat wiele poprawiła po poprzednich „popaprańcach”,i niema skrupulów usiąść do rozmów z człowiekiem,któremu wielu mieszkańców pluje między buty,to należą się jej słowa dużego uznania.Nie jestem zwolennikiem Pisuarów,ale staram się w miarę patrzeć realnie na rzeczywistość.Miasto Jasło nie jest zabawką dla miernych ludzi.Miasto Jasło po ostatnich zniszczeniach powoli musi się odradzać ,jak po zniszczeniach wojennych.

Anonimowo
Anonimowo
2025 lat temu

hjhi

Misia
Misia
2025 lat temu

Kurowskiej już dziękujemy.

Do S-S
Do S-S
2025 lat temu

S-S! Dzięki ostatnim kataklizmom powodziowym, a nie dzięki kurowskiej mamy dzięki bogu nowe asfalty, chodniki, bo co by nie powiedzieć o władzy PO dali na to bardzo dużo pieniędzy, dzięki którym w Jaśle kładziono asfalty w najwyższych nawet punktach miasta, a tam gdzie należało to nie położono. dzięki za twój głupi komentarz .Jeszcze jedna ważna sprawa. pracuję w urzędzie marszałowskim w rzeszowie i wiem, że kilka wniosków o pieniądze unijne dla jasła przepadły, tylko dlatego, że pisowski marszałek sejmiku bedący w konflikcie z pisowskim wicemarszłkiem z jasełka, jasielskie wnioski na wielkie miliony jakoś tak olewajaco olewał, jak jakiś olewiński.Wyciąg S-S… Czytaj więcej »

JURECZEK
JURECZEK
2025 lat temu

NIE BĘDĘ GŁOSOWAŁ NA NIĄ .Nie rozumiem dlaczego jest tak ,że mówi się o jej niekompetencji , a tak wiele osób chce na nią głosować(nie do pomyślenia w innych krajach).Przegrywa procesy,wyrzuca pieniędze w błoto (droga do nieistniejącej strefy ekonomicznej koło N. Stylu,remont fontanny itd, nie będę wiliczał bo szkoda czasu to tylko niektóre przykłady niegospodarności .Ktoś powinien się z nami rozliczyć .Przedstawić żetelne sprawozdanie ze swojej działalności.Wytłumaczyć.Prokuratura też powinna się wypowiedzieć .Dla mnie każdy może zostać burmistrzem. Kobieta, murzyn, partyjny czy bezpartyjny,wierzący lub niewierzący, pod warunkiem,że będzie dobrym gospodarzem biznesmenem. Byłem na kilku sesjach rady miasta .W moim odczuciu jest… Czytaj więcej »

JURECZEK
JURECZEK
2025 lat temu

JESZCZE JEDNO GDYBY NIE ZLEKCEWAŻONO OSTRZEŻENIA P.CZELUŚNIAKA TO MOŻE NIE BYŁO BY POWODZI NA TAKĄ SKALĘ

aga
aga
2025 lat temu

Kurowska jest transparentna i to jest może jej błąd. Czernecki umiał ukrywać swoje błędy (wielkie błędy ) i dlatego ludzie pamiętają mu tylko pronagandę.

jenkins
jenkins
2025 lat temu

Do ciecha: Weź ty człowieku zajrzyj np. do wikipedii jakie ma zaludnienie pdkarpacie i nie rób ludziom wody z mózgu !!!!!!

jenkins
jenkins
2025 lat temu

Do daleki: Wiem doskonale gdzie dzwonią. Róznica miedzy nami jest taka że ty budżet dzieliłbyś wg skarbówek w których przedsiębiorcy płacą podatki (US Warzszawa największy) a ja uważam że w pierwszej kolejności wg miejsca zamieszkania ludzi którzy te podatki wypracowują. W drugiej gdzie są wypracowywane. I dopiero potem sztuczki rządzących. Taka jest sprawiedliwa kolej.

Spotkajmy się 5 grudnia
Spotkajmy się 5 grudnia
2025 lat temu

i zagłosujmy na Andrzeja Czerneckiego!!!

~artysta
~artysta
2025 lat temu

Kurowska na sołtysa do Dąbrówki albo na gosposię do Mariana w Sobniowie. Dość kolesiostwa i ukladów, niekompetencji i psucia wizerunku miasta. Służenia i marnowania pieniądza dla czarnej chołoty kościelnej. Mamy już dość rządów pisuarkowych. Wiernych kundelków kleru katolickiego.
Głosujemy tylko na Czerneckiego.

olo
olo
2025 lat temu

A czy Kurowska robi komuś łaskę zgadzając się, bądź nie na debatę?
Jakby miała coś do powiedzenia, to by nie było tematu.

ciech
ciech
2025 lat temu

Do Jenkinsa: Podkapackie – 2,1 mln. mieszk. pow. 17 926 km. kw. co daje 124 mieszk. na km. kw. dla powrównania – Zach.pomorskie – 1,7
mln. mieszkańców pow. 22900 km. kw. co daje 74 mieszk. km kw. Lubuskie – 1,0 mln. mieszk. 13980 km. kw. co daje 71 miesz. km. kw.
Nie wystarczy znać Wikipedię. trzeba jeszcze umieć tabliczkę mnożenia i dzielenia. I jeszcze jedno. Czyżby to płatnicy KRUSu z Podkarpacia wypracowywali te podatki dla US W-wa?

marian
marian
2025 lat temu

Po ostatnim ataku jaki zastosowała w TVJ Pani Maria K wiem jedno- dalej ta osoba propaguje obrzucanie i obwinianie innych i brak jej pokory Chrześcijańskiej i nie potrafi wysłuchać wyborców oraz oponentów POTRAFI TYLKO ZARZUCAĆ INNYM I OSKARŻAĆ UŚMIECHAJĄC SIĘ PRZY TYM. Gdy Pani Maria K się śmieje nigdy nie wiem czy z tego co mówi czy też z tych do których mówi. TERAZ wiem napewno tylko Andzrej Czernecki może przerwać kłótnie i podział mieszkańców Jasła. Tylko Andzrej Czernecki daje szansę na przyszłość. DLATEGO ZAGŁOSUJĘ BO CHCĘ ABY BURMISTZREM MOJEGO MIASTA BYŁ ODPOWIEDNI CZŁOWIEK A TAKIM JEST ANDRZEJ CZERNECKI.

jenkins
jenkins
2025 lat temu

Do ciech: Kolego nie znasz geografii i nie znasz realiów podkarpacia. (pewnie jesteś młody albo nie stąd). Po pierwsze od kiedy to Poznań i Wrocław które wymieniłeś wczesniej leżą w lubuskim czy zach-pom.??? Po drugie, a żebyś wiedział że ci płatnicy KRUSu ciężko harują w Warszawie (też).Po trzecie po co ci tabliczka mnożenia skoro w Wiki jest podane wprost i można zobaczyć że podkarpacie jest na 7 miejscu (nie na pierwszym ). Po czwarte zanim coś napiszesz to sprawdź i weż parę głebszych oddechów żeby się uspokoić, a nie wal na oślep.

ciekawy Z Kołaczyc
ciekawy Z Kołaczyc
2025 lat temu

TO SĄ DWA ZŁA KTÓRE JEST MNIEJSZE ??????????

S-S
S-S
2025 lat temu

Jeśli wielu z autorów ma udokumentowana wiedzę nt.niegospodarności Kurowskiej,jak to szeroko opisują,to niech mają cywilna odwagę zgłosić to do organów ścigania.Istnieje Izba Obrachunkowa,istnieje też Komisja Rewizyjna UM.Te Instytucje czekają na takie zgłoszenia.Ale należy zdawać sobie sprawę z jednego.Kij ma dwa konce.Nieuzasadnione pomówienia są prawnie ścigane.Lepiej paplać bez pokrycia,bez odpowiedzialności.

www
www
2025 lat temu

http://videos.wittysparks.com/id/3452676099/
poparcie PSL dla Czerneckiego

ciech
ciech
2025 lat temu

Jenkins, przestań brać dopalacze. W którym miejscu ja napisałem że Poznań i Wrocław leżą w lubuskiem? Tak samo, gdzie twierdzilem, że podkarpacie jest na 1 miejscu? A niby w czym? Z twojego bełkotu nawet nie wynika o co ci chodzi z tym miejscem. Jak widzę, nie tylko nie znasz tabliczki mnożenia, ale nawet nie potrafisz przeczytać ze zrozumienim prostego tekstu. Szkoda nawet czasu by z tobą dyskutować, bo jesteś głupszy niż przewiduje Wikipedia /chociaż trudno to sobie wyobrazić/.

jenkins
jenkins
2025 lat temu

Do ciech: Typowe dla wyborców PO. Gdy brak argumentów to zaczynają się inwektywy. To świadczy tylko o miernocie umysłowej.

KLAUDIUSZ
KLAUDIUSZ
2025 lat temu

Jestem przeciw udziałowi w debacie p. Kurowskiej.To prowokacja,która ma na celu walnąć opinii społecznej bliżej nieokreślonego „newsa”, w świetle fleszy,który rzucony tłumowi będzie miał na celu zaszkodzić rywalce Czerneckiego…Jego sprostowanie zaś? No cóż post factum nie będzie miało sensu..Będą bowiem tacy wyborcy,co wierząc w brednie, oddadzą nieświadomie głos na one… Konferencja prasowa,bez udziału wyborców , w salce na śniadanie i tylko kamery-to oczywiste dowody na to co tu powiedziałem…A gdzie miejsce na pytania wyborców do kandydatów? Nie ma! Pytania zaś od dziennikarzy-są łatwe i trudne.Jak nie trudno zgadnąć łatwe są przeznaczone dla gen.koalicji.

samo
samo
2025 lat temu

były burmistrz jest człowiekiem sprawiedliwym , bardzo dobrze rządził miastemdlatego warto na niego głosowac

karek
karek
2025 lat temu

Pan Andrzej ma duże poparcie mieszkancow naszego miasta bo ludzie go poznali przez jego dobre działania dla nas dlatego głosujemy na pana Czarneckiego

ciech
ciech
2025 lat temu

Jenkins, nie sądź innych wg siebie. Chociaż przynajmniej to ci wychodzi.

lolo
lolo
2025 lat temu

chcesz burnistrza najlepszego to popieraj czerneckiego

janina
janina
2025 lat temu

Poparcie
Psl ???? ostatnio słyszałam jakie to zacne plany mają działacze psl w sprawie Pektowinu!!!!

Jaś
Jaś
2025 lat temu

Panie Czernecki małpujesz hasło Pani Kurowskiej. Niestać na własne pomysły??

jenkins
jenkins
2025 lat temu

Do ciech: Skąd wiesz co mi wychodzi, a co nie skoro nie masz pojęcia o czym mówię ? Jeśli można Ci coś poradzić to proponuję żebyś poczytał jeszcze inne gazety oprócz tych politycznie poprawnych, a wiele Ci się rozjaśni.

A...
A...
2025 lat temu

Pani Kurowska pięknie zaczęła swoją kadencję od otwarcia drogi południowej,w towarzystwie zacnym i tyleż samo zasłużonym dla budowy tej drogi co ona.Zapomnieli tylko zaprosić na uroczystość pana Czerneckiego-no tak…..on tylko wybudował tę drogę .Dla mnie ta pani już wtedy pokazała prawdziwe swoje oblicze.

A...
A...
2025 lat temu

Panie Czernecki mam nadzieję,że mieszkańcy Jasła pozwolą Panu kontynuować przygotowane wtedy projekty.

korzenna
korzenna
2025 lat temu

Andrzej Czernecki to konkretny facet. Człowiek z odważnymi pomysłami i otwarty na propozycje. Z Korzennej go nie wypuścimy więc i tak nie macie sensu na niego głosować.

ciech
ciech
2025 lat temu

Jenkins masz rację, rzeczywiście nie wiem co ci wychodzi. Sądzę, że nie jestem w tym, odosobniony.

jenkins
jenkins
2025 lat temu

Do ciech: Nie zależy mi żeby wszyscy mnie rozumieli. Liczyłem że ktoś podejmie dyskusję, ale z tych co to nie powielają tekstów z TVN czy GW tylko sami ruszą mózgownicą. Sorry, zawiodłem się.

Opatrzność
Opatrzność
2025 lat temu

Wystarczy spojrzeć na program KWW Jaślanie i Czerneckiego!
http://shesaliar.110mb.com/porzadnyprogram.html
a tutaj lepiej nie patrzeć, bo wstyd mi za niektórych ludzi…
http://shesaliar.110mb.com/klamstwakurowskiej.html
http://shesaliar.110mb.com/zaprzepaszczoneszansekurowskiej.html

Back to top button
49
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x