r e k l a m a
MiastoWiadomości

Nowe miejsca pracy w Jaśle

12 listopada Andrzej Czernecki, burmistrz Jasła podpisał porozumienie z Grupą Kapitałową Loyd S.A. Określa ono zasady współpracy w ramach planowanej przez Grupę inwestycji. W pierwszej połowie 2015 roku w Jaśle otwarte zostanie Centrum Usług Biznesowych, w którym zatrudnienie będzie mogło znaleźć nawet 220 mieszkańców regionu.

Nowe miejsca pracy w Jaśle

Grupa Kapitałowa Loyd SA posiada już wiele analogicznych placówek świadczących usługi z zakresu outsourcingowego wsparcia sprzedaży na terenie całej Polski. Sales Concept, firma zarządzająca centrami w ramach Grupy – w jasielskim oddziale planuje zatrudniać mieszkańców regionu, ze szczególnym uwzględnieniem osób o utrudnionym dostępie do rynku pracy. To szansa dla długotrwale bezrobotnych, niepełnosprawnych oraz tych, którzy ukończyli 50 rok życia lub młodych nieposiadających wyższego wykształcenia.

– Jako Grupa Kapitałowa Loyd S.A. realizujemy projekt tworzenia centrów usług biznesowych w południowej części kraju, docelowo zamierzamy utworzyć 15 takich centrów. Każde z nich to przynajmniej 150 nowych miejsc pracy, które mogą być szansą dla osób zagrożonych wykluczeniem zawodowym, czy społecznym. Centra działają zarówno w większych miastach jak np. Kraków, Częstochowa i Bytom, a także w mniejszych jak Krosno, Zawiercie czy Myszków. Wszędzie staramy się działać w oparciu o zasady partnerstwa publiczno-prywatnego, współpracować z lokalnymi samorządami i aktywizować miejscowy rynek pracy. Teraz rozpoczynamy współpracę w Jaśle i planujemy start tutejszej inwestycji na pierwszą połowę 2015 r. – mówi Bartosz Kaczmarczyk, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Loyd S.A. Inwestycje i Zarządzanie.

Inwestycja Grupy Kapitałowej Loyd S.A. otrzymała wsparcie ze strony władz samorządowych. Przedstawiciele miasta oraz reprezentanci inwestora parafowali porozumienie o współpracy. Benefitem dla miasta i regionu będzie prowadzenie rekrutacji poprzez kanały samorządu, to jest Powiatowy Urząd Pracy. Oznacza to, iż pierwszeństwo w zatrudnieniu będą miały osoby z powiatu jasielskiego. Otwarcie centrum usług biznesowych poprzedzone będzie wytypowaniem kandydatów oraz przeprowadzeniem wymaganych do podjęcia pracy szkoleń.

– Każde nowe miejsce pracy, a szczególnie te, w których obok siebie, na równych zasadach pracują niepełnosprawni i pełnosprawni, jest dla nas niezwykle istotne. Przyczynia się to do kształtowania społeczeństwa świadomego i zintegrowanego. Dlatego zdecydowaliśmy się współpracować z Grupą Kapitałową Loyd – skomentował Andrzej Czernecki, burmistrz Jasła.

– W jasielskim centrum usług będziemy potrzebować osób do pracy biurowej polegającej na świadczeniu usług z zakresu outsourcingowego wsparcia sprzedaży. Będzie to głównie praca z telefonem, bądź komputerem m.in. telerekrutacja, windykacja należności, pośrednictwo pracy, rejestracja itp. wymagać będzie znajomości podstawowych programów komputerowych oraz posługiwania się poprawną polszczyzną – wyjaśnia Cezary Lewiński, Dyrektor Zarządzający Sales Concept S.A.

Jednym z ważniejszych czynników determinujących pracę konsultanta w centrum i tym, co może stać się głównym atutem podczas rekrutacji na to stanowisko jest komunikatywność. Idealnie znajdują się tu osoby, które lubią rozmawiać i nie mają problemów z nawiązywaniem kontaktu. Mocną stroną kandydata jest również wcześniejsze doświadczenie związane z księgowością, sprzedażą, marketingiem lub obsługą klienta. Niemniej jednak, nieodłącznym elementem funkcjonowania centrów usług biznesowych są szkolenia interpersonalne, dzięki którym nawet osoby początkowo nieśmiałe z czasem nabierają odwagi i pewności siebie.

Unicorn Media/UMJ

Tagi
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Close
X